Information

Find svar på de oftest stillede spørgsmål i menuen til højre for dig.

Får du ikke svar på dit spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

Spørgsmål og svar til klagemuligheder

Hos PROSAM vægter vi kundeservice meget højt. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har fået hos os. Din sag vil blive behandlet i kundeklageafdelingen.

Send et brev eller en e-mail til os

Hvis du vil klage, skal du skrive til vores kundeklageafdeling.

Beskriv venligst:
Hvad er du utilfreds med?
Hvorfor er du utilfreds?
Hvad foreslår du, at vi gør?

Det en god idé at vedhæfte:
Skriftligt materiale, der kan støtte din sag
Breve, du har fået fra os i sagen

Send klagen som post eller e-mail til:

PROSAM ApS
Att.: Kundeklage
Ørbækvej 339A
5220 Odense SØ

> Send en e-mail til kundeklage@prosam.dk

Vi behandler din klage hurtigt
Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen og sender dig et svar på  klagen inden for 5 arbejdsdage. Medmindre din sag er meget kompliceret.

Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, og så kan der godt gå et stykke tid, før vi konkludere og svarer dig. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Hvis du stadig er utilfreds
Når vores kundeklageafdeling har færdigbehandlet din klage, får du et brev eller en e-mail fra os med den konklusion, vi er nået frem til. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring.

> Her finder du Ankenævnet for Forsikring