PROSAM FORSIKRING intranet – Information fra police
oktober 30. 2019 12:47:31
Nytegning: Fra idag nytegner vi til tidligst 01.02.2020
Vi arbejder stadig stenhårdt på at få vores tarif godkendt til straks ikraft. Jeg ved det kan give ekstra opgaver, men den følelser sidder vi også med.
Vi trøster os dog med, at vi nok skal komme i land.
november 14. 2019 20:54:31
Bemærk at i skal delvis konvertere på ulykke
Bemærk at i skal delvis konvertere på ulykke for police arbejder med sagen. Herudover markere tilbuddet som afventer – alt meldt ud tidligere.
Dog bemærker vi at der ikke er noget delvist konverteret, eller i har glemt det. Du/I, bør tjekke egne kunder og se om der er sket en fejl. Efter delvis konvertering, skal vi stadig – som vi plejer – også skal bruge feltet ‘sag konverteret og sendt’
januar 31. 2020 08:55:47
Du må ikke redigerer eller noterer i PBS kontonummer- og PBS aftalenummer
På kundebilledet er der en rubrik der hedder PBS information, der må ikke redigeres eller noteres i de felter. Hele historikken omkring kundens betalinger forsvinder og det bliver umuligt at finde fremtidige betalinger på kunden, de vil ikke finde på plads i systemet og kunden får unødige rykkere for manglende betaling.
- Gå inde på kunde
- Klik på fanen Kunde (kunde navn)
- Scroll lidt ned og kig efter Kassen med Pbs information
Se evt. Screen Shot/billede af Customer 360
januar 12. 2020 22:00:47
Svar til Policeafdelingen
Som nævnt sidste uge vil vi have fokus på modtaget salg hvor der mangler oplysninger så vi med sikkerhed kan sige salget er færdigt.
Allerede torsdag fredag har flere af jer svaret inden der kom en rykker. I svarene vil jeg gerne bede om at der ikke stilles spørgsmål ved om det.
Vi skriver er tarifmæssigt. Har du den oplevelse skal du have det bekræftet ved [email protected] i stedet for at spørge police om det kan passe.
DFIM
Vi vil gerne bede om alle henvendelser omkring gebyr fra DFIM. De henvendelser vi nu har kan deles i to grupper.
- Kunder som ikke er registreret ved SKAT med forsikringsselskab. De kunder haster der burde være sendt bevis på de sidste, natten til lørdag d. 11. januar. Fordi listen vi har modtaget Fra DFIM ikke har været komplet kan der godt være en eller 2 kunder som vi ikke har kendskab til og derfor vil vi gerne have beskeden.
- Kunder der er registreret ved SKAT, men har fået et gebyr. Jeg er ved at samle op på alle de kunder der har betalt gebyr. Da jeg talte med DFIM torsdag var beskeden at kundernes tilgodehavende blev overført til kundens Nemkonto og derfor ikke nødvendigvis den konto som der er betalt fra.
Samtlige af kunderne som vi har fået slettet gebyret på, har modtaget et fysisk brev fra DFIM med varsel om gebyr. Det sker automatisk når de ophæver blokeringen og gebyret så er der nogen som ringer ind at nu har de igen modtaget et gebyr, så slå registreringsnummeret op og se om køretøjet er aktivt på SKAT hvis ja er der altså ingen problemer.