PROSAM FORSIKRING intranet – First
februar 07. 2020 12:53:17
Hvordan laver du et Tilbud på First forsikringer
- Beregnes efter manuel tarif
- Dækninger og priser afstemmes og tastes i IBA.
- IBA tilbud sendes til kunde for at få accept på e-signatur
- Tilbud uploades i mappen “Tilbud til First” i ONEDRIVE mappen
Afdelinger – Uploader accept til behandling:
Nørresundby – Jes Ottesen
Hedensted – Dan Nielsen
Aarhus M – Kundeservice
Aarhus Ø – Kundeservice
Aarhus S – Jan Sandberg
Hvidovre – Kundeservice
- Alle uploader accept på kunde
- Alle sender en mail til ansvarlig og beder om accept leveres til First
- Det er KUN afdelingsansvarlig der kan skrive DIREKTE TIL FIRST PÅ MAIL vedr. tilbudTil sidst:
Opret kunden i IBA med mail, telefonnummer etc.
Upload accept samt alle andre dokumenter på kunden i IBA.
februar 07. 2020 12:53:17
Sådan skal du anmelde skade på First forsikringer
Viderestilles til First skader som ligger i Relatel enten på:
- X: First skade 1 (skadeafdeling – VARM aflevering !Varm aflevering betyder du aflevere kunden til First skadesbehandler)
- X: First skade 2 (skadeafdeling – VARM aflevering ! Varm aflevering betyder du aflevere kunden til First skadesbehandler)
- Kunderne kan også anmelde på https://first.dk/anmeld-skade/
- Vi udleverer ikke skades telefon nummer til First
februar 07. 2020 12:53:17
Sådan skal du servicerer kunder ved First
- Assurandør opretter en mail til [email protected]
- First kundenummer i emnelinien
- Beskrivelse af problem i mailen
- Der kan IKKE ringes til First kundeservice
februar 07. 2020 14:48:57
Sådan sørger du for policer ved First
- Alle henvendelser til police mailes til [email protected]
- Alle svar uploades på kunden
- Der kan IKKE ringes til First police
Informationer omkring hvilke betalinger First tilbyder og hvordan
- Alle rettelser skal først ske i forbindelse med hovedforfald
- Tilbyder ikke månedbetaling
- Tilbyder kvartal kr. , halvårlig kr. helårlig kr. 0