PROSAM FORSIKRING intranet – Købstædernes Forsikring
PRIS på produkter
HUS
Husets alder kan ændres til en nyere årgang og dermed en bedre pris, hvis det kan dokumenteres at huset er renoveret. Det skal dokumenteres med,
- fotos
- beskrivelse af ændringer
Vedhæft dokumention under huset i MIA og indhent accept fra partnerservice inden tilbud fremsendes til kunden.
BIL
Hvis bilens alder er mere end 10 år, kan man ændre værdien til dagsværdi. Det giver en billigere bilforsikring.
Tilbud og salg af forsikringer ved KF
- Beregnes efter MIA
- Accept indhentes jvf. MIA procedure
- Salg “konverteres” som man skal i MIA
Herefter
- Opret kunden i IBA med mail, telefonnummer etc.
- Upload accept samt alle andre dokumenter på kunden i IBA.
Herefter
- Kunden tegnes i MIA
- Kunden oprettes i IBA (indtegn ulykke, rejse og lønsikring)
- MIA accept uploades I IBA
- IBA accept uploades I IBA
- Tag billede af kundens hus jvf. vores beskrivelse og upload billederne i 6. IBA
- KF omsætning tastes i IBA feltet fax hjemme, skriv fx. “4565,05.” brug IKKE kr. eller punktum
- KF salgsdato (modtaget accept retur fra kunde) tastes i IBA feltet fax arb, skriv “xx-xx-2020”
- Benyt flex feltet “Tegnet ved Købstæderne”
Kunde flyttes fra Insr til KF
Opret mail til [email protected]
Skriv efterfølgende – KUN I EMNELINJEN:
- IBA (kn. vores eget kundenummer)
- KF kn. (det kundenummer kunden har eller får ved Købstæderne)
- Produkt der flyttes (Bil, hus, indbo osv.) EN MAIL PR. PRODUKT
- Omsætning på produktet (kr. direkte taget fra IBA IKKE KF)
- Provision udbetales fra det selskab forsikringen betales til af kunden. Det pågældende selskab’s procenter er gældende.
februar 07. 2020 12:10:13
Hvordan anmelder vi skader ved købstæderne forsikringer
- Viderestilles til KF skader som ligger i Relatel på “X: KF skade (VARM aflevering !)” Varm aflevering betyder vi orienterer modtager om hvilken kunden han vil modtage.
- Kunderne kan anmelde på www.kfforsikring.dk/privat/anmeld-skade/
- Vi udleverer ikke skades telefon nummer til Købstæderne.
februar 07. 2020 12:10:13
Hvordan servicerer vi kunderne via købstæderne forsikringer
- Assurandør hjælper kunden via MIA
- Du ringer til partnerservice / skriver til partnerservice
Partnerservice
33 45 74 60
[email protected]
februar 07. 2020 12:10:13
Spørgsmål til police via købstæderne forsikringer
Du skriver eller ringer til partnerservice:
Partnerservice
33 45 74 60
[email protected]
februar 07. 2020 14:42:46
Hvordan præsentere vi os sammen med vores samarbejdspartner?
- Vi taler altid pænt om vores samarbejdspartnere uanset evt. udfordringer.
- Vi ringer som PROSAM når vi kontakter nye eller eksisterende kunder. At vi bruger MIA systemet er blot et værktøj.
Du skal logge ind med dit KF log in hvis du vil læse mere
KF login: https://agentur.kfforsikring.dk/
I må ikke bruge betalingsmåde BS FIK i MIA. Betalingsmåden virker ikke og vi oplever meget bøvl med opkrævningerne, når den er valgt.
Derudover kan betalingsmåden FIK kun vælges hvis der er tale om hel- og halvårlig betaling, hvis kunden ønsker andet skal det køre over BS og intet andet. Vi foretrækker selvfølgelig at alt kører over BS, da dette vil spare police en masse tid.