INTRA NYHEDER

juli 05. 2021 08:13:18
Ny deadline for aflevering af salg den 25 i måneden

Vi bliver nødt til at ændre deadline for aflevering af salg. For stor en mængde af salget bliver afleveret den sidste dag i måneden.

Det er på dagen der senest kan sendes opsigelser fra PROSAM til afgivende selskaber, og det giver en udfordring med så stor en arbejdsmængde på en gang.

I flere tilfælde bliver der samlet sammen og lavet salg og uw søgesager lige op til deadline, selv på sager hvor kunden har accepteret i starten af måneden.

Det har flere negative konsekvenser for os alle bla.:

  • Sidste måned måtte der indkaldes ekstra bemanding = overtid = ekstra udgift, for at få opsigelser sendt igennem inden månedens udløb.
  • De sager der er fejl på måtte skubbes til næste måned, præmiebetaling skubbes tilsvarende., og vi får ikke afregning hvilket betyder at vi ikke har til provisionen til jer.
  • Andre opgaver i policeafdelingen bliver sat i stå i et par dage og en for dig vigtig mail bliver ikke behandlet.

marts 26. 2021 10:10:31
Opdateret uw-søgeskema

Vi har foreslået nogen ændringer til vores søgeskema som vil gøre processen nemmere når der søges. skemaet rettes ”live” så der er nogen

ændringer som allerede er foretaget nu. Vi forventer rettelsen er færdig i af i dag.


september 08. 2020 13:41:01
Opdatering på tillæg til tarif- og acceptregler på hus

I de tilfælde hvor der indtegnes husforsikring og der er en ny tilstandsrapport skal du opfordre kunden til at udbedre alle K3 snarest. Alle K3 og følgeskader heraf vil ellers være undtaget.

Læs mere ved at klikke her »


september 08. 2020 13:41:01
Opgraderinger på dit abonnement fra Relatel

I din virksomhed har I abonnementerne Fri tale + Fri data samt Fri tale + 50 GB. Vi har lavet nogle opgraderinger på disse abonnementer. Prisen er den samme.

Fri tale + Fri data
I abonnementet Fri tale + Fri data bliver 5G en del af pakken fra 7. september 2020.

Læs mere ved at klikke her »


maj 18. 2020 11:13:47
Opdatering på flexleasing- og leasingbiler
Ved indtegning af leasingbiler er det et krav, at der indsendes nye billeder af bilen. Et billede af front og et billede af bag og et af stelnummer. Dette for at forebygge, at der indtegnes papirbiler/biler der ikke eksisterer.

Læs også opdatering her »


maj 15. 2020 13:52:21
Grønkortordningen – Grønt kort på hvidt papir
I forbindelse med ændringer til det fysiske grønne kort vil det fra og med den 1. juli 2020 være muligt at printe det grønne kort med sort tekst på hvidt papir. Ligeledes vil der være mulighed for at udsende det grønne kort digitalt til en forsikringskunde med henblik på en print-selv løsning.

Læs samlet som PDF »


maj 15. 2020 08:32:07
Mails til police fra kunderne
Police modtager et stigende antal mails direkte fra kunder på [email protected] og det er ikke meningen.

Beskeden skal gennem enten [email protected] eller direkte til assurandør/kundeservice.

Husk det er vigtigt at hvis kunder sender besked om opsigelse, at i beder dem om at skrive om det er med forkortet opsigelse eller til hovedforfald.

Der er ingen grund til at sende beskeden videre til police uden den oplysning, for vi kan ikke hjælpe kunden uden den oplysning.


april 24. 2020 17:47:02
Vi ser frem til at se jer på kontoret igen
Der er nu meldt fra regeringen, at vi stille og roligt kan starte op igen. Derfor mener vi, at vi fra uge 19 starter op igen selvfølgelig med omhu og forsigtighed. Der jo nogle af jer der grundet situationen med børn har svært ved, at kunne starte op. Dette kan I finde en god løsning på sammen med jeres leder.

Vi ser frem til at se jer på kontoret ☀️


april 21. 2020 09:37:42
Robinsonlisten 01.04.2020
Den opdateret Robinsonliste er nu tilgængelig

Kom til Robinsonlisten ved at klikke her »


april 17. 2020 09:43:40
Covid-19 info til rejsekunder
Regeringen har vedtaget en hjælpepakke til rejsebranchen, som er meget, meget presset på grund af krisen.

Læs hele informationen på rejsegarantiens hjemmeside ved at klikke her »


april 17. 2020 09:41:52
Konsulentinformation – Afregninger
Der bliver lavet om på den nuværende måde at lave afregninger på. Faktura er i dag samlet i en faktura fra konsulenten. Fremadrettet vil PROSAM opkræve omkostningerne og kunsulenten skal så sende faktura på provision/aconto.

Der bliver derfor nu i den kommende uge udsendt opkrævninger på de manglende perioder til alle konsulenter.


april 06. 2020 15:10:27
Kom nemt og hurtigt igang med Teams
Du kan nu  hurtig få et overblik og få et lyn kursus i Teams.

Se guider ved at klikke her »


marts 27. 2020 08:51:41
Ansvarsområder er opdateret
Police og økonomi ansvarsområder er blevet opdateret.

Kom direkte ansvarsområder ved at klikke her »


marts 27. 2020 08:51:41
IBSuite tutorials
IBSuite tutorials har fået en makeover, så det bliver nemmere at finde rund i fremover.

Kom direkte IBSuite tutorials ved at klikke her »


marts 27. 2020 07:51:49
Vagtplan er opdateret
Vagtplanen, samt proceduren er blevet opdateret.

Kom direkte til vagtplanen ved at klikke her »


marts 27. 2020 07:47:52
First er vores fortrukne samarbejdspartner
Der skal altid beregnes tilbud ved First. Er de ikke konkurrencedygtige beregnes derefter følgende i KF.


marts 20. 2020 15:41:07
Kunder der vil tale med en overordnet
Er der kunder eller andre personer der ønsker at tale med en chef eller en overordnet for en af vores afdelinger, bedes vedkommende om at skrive til hovedmailen [email protected]

Kom direkte til beskeden ved at klikke her »


marts 20. 2020 15:34:09
Ændring i proceduren under samarbejdspartnere/Købstæderne/Tilbud
Der er ændre i proceduren under denne overskrift (Tilbud og salg af forsikringer ved KF).
Læs venligst igennem.

Kom direkte til proceduren ved at klikke her »


marts 20. 2020 15:26:31
Ny fane under samarbejdspartnere/Købstæderne/Betaling
I må ikke bruge betalingsmåde BS FIK i MIA. Betalingsmåden virker ikke og vi oplever meget bøvl med opkrævningerne, når den er valgt.

Læs hele beskeden ved at klikke her »


marts 20. 2020 13:21:34
Ny omstilling på kundeservice ved. rejseforsikring
Vi har opdateret vores menuvalg på kundeservice så i vil opleve det er anderledes for kunderne når de skal stilles videre.

Læs hele beskeden ved at klikke her »


marts 16. 2020 11:02:47
Vi har opdateret nyt omkring corona-virus
Vi har opdateret vores hjemmeside under nyheder ved. corona-virus og dækninger.

Kom direkte til nyheder ved at klikke her »


marts 16. 2020 09:00:58
Ny menu under systemer
Hvis du går under menuen systemer vil du nu kunne finde et link til Comadso håndbog.

Kom direkte til håndbogen ved at klikke her »


marts 12. 2020 14:52:54
Følgende assurandører har taget orlov
Denne hektiske tid er der aftalt at Thomas Møberg, Dan Nielsen og Luca Russo tager orlov. De har vores fulde støtte og er velkommen tilbage når vi kører igen.


marts 12. 2020 14:38:07
COVID-19 – vi følger situationen nøje
Vi har opdateret vores hjemmeside med den information vi er besidelse i øjeblikket ved. COVID-19.

Kom direkte til hele beskeden ved at klikke her >>


marts 09. 2020 10:07:13
Drift og informationer vedr. Relatel
Alle informationer omkring drift forstyrerelse samt diverse info – sendes autoimatisk til jer.
I skal ikke forholde jer til det, blot læs hvis det interessere jer.

Se de drift og informationer ved at klikke her >>


marts 06. 2020 08:29:59
Ny menu ved. betalingsspørgsmål under kundeservice
Der er oprettet en ny menu kundeservice/forretningsgange/betalinger, hvor i fremover kommer til at kunne finde guide, til hvordan i håndterer betalinger på kundeservice

Se den nye guide ved at klikke her >>


marts 04. 2020 13:49:47
Office 365 menu erstatter Teams menu
Der er oprettet en ny menu, hvor i fremover kommer til at kunne finde guide, til de fleste programmer i Office 365 pakken. Teams som menuen hed før, ligger under office 365 mappen som en fane i stedet.

Se den nye struktur ved at klikke her >>


marts 02. 2020 12:35:33
Log på Teams
Under menuen Systemer/Teams/log på teams, er der lavet en beskrivelse af hvordan du logger på Teams.

Se proceduren ved at klikke her >>


februar 28. 2020 13:56:38
Datadisciplin
Vigtig information omkring datadisciplin.

Se proceduren ved at klikke her >>


februar 28. 2020 12:48:00
KF acceptregler
Under menuen samarbejdspartnere/købstæderne/Tarif/acceptregler finder du de seneste Tarif og acceptregler.

Se mere ved at klikke her >>


februar 28. 2020 12:43:13
PRIS på produkter
Under menuen samarbejdspartnere/købstæderne/tilbud finder i nu pris på produkterne hus og bil.

Se mere ved at klikke her >>


februar 28. 2020 11:03:57
Kundeservice afdeling?
Der er lavet en procedure vedr. kundeservice med de sagsbehandler der er stoppet. Menupunktet findes under kundeservice, fanen kundeserviceafdeling hvor der fremgår en liste.

Se den ny procedure, ved at klikke her >>


februar 28. 2020 10:31:17
Vigtig information i Fanen kundeservice – “Opkald fra kunde”
Fanen med kundeservice, opkald fra kunde er blevet opdateret.

Se hele ændringen på ny proceduren, ved at klikke her >>


februar 28. 2020 10:04:42
Vi indfører nu begrebet ”Team makker”
Der kan være mange årsager til at have en team makker, men det fundamentale i dette tiltag er at beskytte kunderne mod en manglende service – som i sidste ende betyder en dårlig oplevelse.

Se hele proceduren, ved at klikke her >>


februar 21. 2020 15:31:32
Betalinger hos First
First har nogle krav til betalinger. Vi har oprettet et faneblad der hedder betalinger.

Se mødet nu, ved at klikke her >>


februar 21. 2020 10:48:42
Informationsmøde 20.02.2020
Til jer der gene vil se møde fra ovenstående dato er linket her.

Se mødet nu, ved at klikke her >>


februar 21. 2020 10:44:26
Nyt menupunkt – Samarbejdspartnere
Der er kommet en nyt menupunkt hvor vi samler alt vores informations omkring vores samarbejdspartnere. Menuen ligger nederst.


februar 17. 2020 10:44:26
Robinsonliste kvartalsliste pr. 01.01-2020
Der er kommet en ny version af robinsonlisten, så det nu er nemmere at søge på postnummer.

Se den nye liste ved at klikke her>>


februar 07. 2020 14:53:31
Informationsmøde 11.02.2019 kl. 10.00, Teams video møde

Det er positivt at høre kurset gik godt ved Købstæderne. Vi kan forstå både undervisning og kantine var sublime.

Afregningssatserne fra dem er dog langt fra tilfredsstillende. De har lagt ud med en sats der hedder 10/10. Vi er langt fra færdige med at forhandle med dem og har igen haft telefonmøde så sent som i dag.

Der er mange der føler jeg sig frustreret og ikke kan overskue vores situation pga. vores påtvungne af INSR-situation. Derfor vil vi gerne imødekomme alle de spørgsmål man må sidde med. Gør dig selv en tjeneste og forbered spørgsmålene her i weekenden, så vil Robin og Frank besvare dem alle på tirsdag.

Til jer der ikke kan deltage. Mødet vil blive optaget og ligges her på intra senere på dagen.


februar 07. 2020 14:30:54
Kundeportefølje

Der kan og må på ingen måde flyttes kunder der allerede er indtegnet til anden samarbejdspartner uden selskabets accept.


februar 07. 2020 12:32:27
Samarbejdspartnere – INSR

Som i ved er vi ved midt i et leverandør skifte og det betyder vi samtidigt at vi arbejder på at få de bedste priser og vilkår. Det betyder også det vil smitte af på kunderne.

Læs hele beskeden under kundeservice ved at klikke her >>


februar 07. 2020 12:32:27
Kundeservice – Opdateret forretningsgang

Vi oplever at kundens telefon nummer ikke altid er opdateret i kontakt oplysningerne. Ved at sende beskeder fra Relatel følger nummeret som kunden ringede fra, med på beskeden. 

Modtager af besked har pligt til at opdatere/ tilføje nye numre i IBA.

Se den opdateret forretningsgang ved at klikke her >>


februar 07. 2020 12:32:27
Har du haft et udlæg for PROSAM?

Har du haft udlæg for PROSAM (Evt. morgenmad til et møde) har vi lavet en procedure for det. Alle udgifter der forventes refunderet, skal dog på forhånd være aftalt med PROSAM.

Se proceduren for udlæg ved at klikke her >>


februar 07. 2020 12:32:27
Nyt menupunkt “samarbejdspartner”

Der er lavet et nyt menupunkt hvor vores information omkring vores samarbejdspartner kommer til at ligge. I denne nyhed er der information fra Købstædernes Forsikring og First.

Kom direkte til Købstæderne ved at klikke her >>

Kom direkte til First ved at klikke her >>

Kom direkte til AXA ved at klikke her >>

Kom direkte til INSR ved at klikke her >>


januar 31. 2020 11:35:52
Nyt informations link under kundekommunikation

Vi ligge nu de varslingsbreve vi sender ud til vores kunder under menuen kundekommunikation/Generel information/Varslingsbrev.

Kom direkte til varslingsbreve ved at klikke her >>


januar 31. 2020 08:55:47
Du må ikke redigerer eller noterer i PBS kontonummer- og PBS aftalenummer

På kundebilledet er der en rubrik der hedder PBS information, der må ikke redigeres eller noteres i de felter.

Se hele beskeden ved at klikke her


januar 31. 2020 08:26:40
Guide til god kundeservice

Ved modtagelse af besked om kunde ønsker kontakt er det ikke nok at ringe blot en enkelt gang. Vi skal fortsætte indtil kunderne er kontaktet. Et enkelt opkald uden kontakt er ikke nok og det medfører ofte sure kunder.

Se hele guiden ved at klikke her >>


januar 30. 202013:09:51
Sådan laver du chat på Teams

Teams-samtaler er fantastiske til samarbejde, men nogle gange er man nødt til at tale privat. I Chat kan du føre private chatsamtaler eller gruppechatsamtaler med dine teamkammerater.

Se mere om Teams ved at klikker her >>


januar 12. 2020 22:00:47
Status og information fra policeafdelingen 

Som nævnt sidste uge vil vi have fokus på modtaget salg hvor der mangler oplysninger så vi med sikkerhed kan sige salget er færdigt. Allerede torsdag fredag har flere af jer svaret inden der kom en rykker.

Læs hele information ved at klikke her >>


januar 10. 2020 09:08:11
Nye begæringer fra Dansk Sundhedssikring, samt priser for 2020 

Vi har nu uploadet de nye begæringer, samt priser for 2020 som vi har fået tilsendt fra Dansk Sundhedssikring. Bemærk også at vi har uploadet en pdf med forbedringer i forhold til 2019.

Se de nye begæringer og priser ved at klikke her >>


januar 09. 2020 14:39:30
Rabat ved udskiftet PVC på husforsikringen

Der må kun vinges af i udskiftet til PVC såfremt det er 100% udskiftet. Hvis man ønsker at give rabat for delvis udskiftning, gør man det via egen rabat (se rabat regler) – ellers kan vi ikke styres og vi vil ikke kunne trække korrekt rabat statistik.

Se hele beskeden ved at klikke her >>


december 25. 2019 13:32:21
DUBLIN SALGSKONKURRENCE
Vi har opdateret salgskonkurrencen om at vinde den fede tur til Dublin.

Se de opdateret resultater ved at klikke her >>


december 20. 2019 12:53:58:01
Straks i kraft hos Købstædernes Forsikring

Har du har et produkt der skal træde i kraft straks hos Købstædernes Forsikring er der nu lavet en procedure for det.

Se proceduren for straks i kraft hos Købstædernes her >>


december 20. 2019 12:53:58:01
Rabat ved besigtigelse af flere huse

Skal du som assurandør søge rabat på besigtigelse af flere huse, skal det foregå via UW på intra.

Kom direkte til UW på intra ved at klikke her >>


december 20. 2019 12:53:58:01
Indstilling af nedlagt landbrug

Vi indstiller indtegning af produktet dd. Har du et salg der allerede er gennemført så aflever det til police på sædvanligvis. Årsagen er vores produkt ikke er fyldestgørende. Gem emnerne –  vi forventer at være klar igen 1. halv år 2020.


december 20. 2019 12:00:58
Vinder af Q3 konkurrencen
Hanne Jensen blev den heldige vinder af Q3 konkurrencen, 1 års gratis bilforsikring. Del og like gerne opslaget så vi får budskabet ud til flere.

Se offentliggørelsen ved at klikke her >>


december 18. 2019 10:25:14
DUBLIN SALGSKONKURRENCE
Vi har opdateret salgskonkurrencen om at vinde den fede tur til Dublin.

Se de opdateret resultater ved at klikke her >>


december 18. 2019 08:29:28
Vagtplan på kundeservice

Under menupunktet kundeservice/forretningsgange er der lavet en fane der hedder vagtplan, der vil i fremover kunne se hvem og hvornår kundeservicetelefonen er bemandet.

Kom direkte til vagtplanen her>>


december 17. 2019 08:47:02
Nyt samarbejde på pension

Tiden var inde til at skifte samarbejdet med Secure Life ud til en mere lukrativ og bedre aftale. Jysk Pension bliver PROSAMs nye mægler på pension, som i øvrigt også benytter sig af det uafhængige og kundeejet AP Pension.

Der vil inden længe kommer flere informationer ud omkring samarbejdet.

Besøg Jysk Pensions hjemmeside her>>


december 13. 2019 14:33:14
Glögg og æbleskiver den 20.12.2019

Fredag den 20.12.2019 kl. 14:00, vil PROSAM traditionen tro, byde på Glögg og hjemmebragte æbleskiver. Det afholdes på hovedkontoret i Tilst.

Kig forbi, I er alle velkommen til at deltage.

Glædelig Jul 🎄


december 12. 2019 13:23:03
Binder på rejseforsikring på plads

Vi kan meddele jer alle at aftalen på rejseforsikring er på plads og det nu er muligt at tegne rejseforsikring.

>> Se de nye betingelser på rejseforsikringen her


december 12. 2019 09:35:52
Gendan din Crome browser til standard

Flere har oplevet at det ikke er muligt at skrive i kundenoter. Skal du have hjælp til at gendanne din Crome browser, kan du se denne video

>> Video til standard gendannelse af Crome browser


december 06. 2019 08:50:31
e-signatur tutorial til oprettelse og udskiftning af spørgsmål

Vi har nu tilføjet en tutorial (video) om hvordan vi selv kn oprette e-signatur, samt importerer og udskifte spørgsmål.

Se hvordan du opretter e-signatur ved at klikke her>>


december 05. 2019 14:03:52
Referencekonkurrence med 1 års gratis bilforsikring

Vi viser nu på vores hjemmeside at vi trækker vindere. I Starten af et kvartal bliver kunden udtrukket, det er derfor vigtigt i løbende hver måned indlevere tilmeldingerne.

Hvorfor er det en god ide at få referencer ved kunderne?
Vi oplever at mange kunder som typisk siger nej til møde, alligevel ønsker møde – da du kunne fortælle hvor tilfredse et familiemedlem eller ven blev efter at få besøg af PROSAM

Det er derfor hjælp til selv hjælp at have fokus på dette område. PROSAM vil altid støtte tiltag for assurandører der prioritere denne slags networking.

Se vinderen fra Q2 ved at klikke her>>


december 05. 2019 14:03:52
Opsigelser via EDI

Vi har i over en måned arbejdet for at få åbnet adgangen til EDI så vi kan komme i gang med at sende opsigelser på ulykke forsikringerne.  Vi har af flere omgange forsøgt at skubbe til processen og sagen ligger hos AXA. Det er desværre stadig endnu ikke lykkes AXA at give os en ”opsigelses løsning” Årsagen er at et andet Dansk erhvervs-selskab som også bruger AXA, bremser AXA i processen og giver yderlig behandlingstid.

Det er ikke mindre end uheldigt, frustrerende og det er til at få nok af – jeg gætter på du har det på samme måde. Det betyder vi desværre heller ikke kan håndtere opsigelserne til 01.01 og er nødt til at skubbe dem til næste måned. Jeg vil anbefale du giver dine kunder et ring og fortæller det bliver skubbet en måned og har kunderne ikke det store problem med dette, så skub dem evt. til 01.03.2020 – udelukkende af hensyn til presset på police.  

Hvis du forklarer dem at det er en teknikalitet og tingene ellers er som aftalt, at det ikke har den store betydning for kunden.

Bemærk det allerede afleveret ”straks i kraft” samt længere ud i fremtiden ikke er berørt af dette. Lige handler det mest om 01.01.2020


december 05. 2019 13:56:33
Gods mod betaling

Vi har tidligere tegnet denne type biler. Dette stopper vi med og der kan heller ikke laves UW søgning.  Det er en erhvervsbil og kræver derfor erhvervsforsikring. Vi har lige haft en skade hvor en ”gods mod betaling” kører ind i 3 andre biler og der sker personskade på flere af de involverede. Alle ”gods mod betaling” biler der ligger i vores portefølje, vil blive saneret løbende.

Se hele beskeden med gods mod betaling ved at klikke her>>


december 05. 2019 13:56:33
Forsikringsløsning på rejseforsikring

Aftalen er nu underskrevet og vi kan igen sælge fra på mandag. Læs på INTRA under Binder hvordan. Vær opmærksom på vi lige nu har løsningen ”max 60 dage” tilgængelig. Den udvidede kommer senere.


december 05. 2019 13:55:19
Forsikringsløsninger på binder

Vores risiko er på nuværende tidspunkt placeret ved First og Købstæderne. Det der gør tingene, er lidt for manuelle er at vi afventer vores tarif kan indlæses direkte i systemerne, i stedet for vi overfører salget enten via ”robot” eller manuelt fra det ene system til det andet. Robin suser rundt i London for at løse den opgave, forhåbentligt så vi får noget klar i starten af det nye år.  


december 05. 2019 13:53:24
9-12 eller 12-15 på kundeservicetelefonen

Der kommer snart flere på kundeservicetelefonen, da en del af jer nu har den fornødne erfaring i system og policer. De involverede får direkte besked.

9-12 eller 12-15
Vi fordeler nu tiderne og man kan ønske hvilken servicetid man vil betjene. Formiddagsholdene vil blive for fordelt de erfarne – send allerede nu en mail til [email protected] med ønske tid.

Uddannelse
I 2020 vil der komme undervisning i hvordan vi ønsker PROSAM’S kunder behandles.


december 05. 2019 13:51:59
Kundeservice telefonen

Kunderne er vores vigtigste aktiv, hvorfor en kunde aldrig må lide last af intern travlhed eller manglende energi til at løse opgaven. Vi er begyndt at have fokus på at de behandles godt, vi overholder aftaler og at vi alle arbejder efter vores service koncept …

Se den fulde besked ved at klikke her>>


december 05. 2019 13:49:29
Status i salg

I salget er der nogle enkelte der fejlagtigt mener man ikke kan sælge fordi alt skal være som før og processerne skal tilbage som i gamle dage. Der er heldigvis også dem der tager fat og får booket møder som det jo handler om.

Der er flere der gør det godt, men som team skal specielt Nordjylland N fremhæves (Brian, Jes, Bjarne og Kim) giver den gas og lagt ambitiøst budget for december måned. Glæder os til at følge dem – de får en ekstra snaps på fredag 😊


december 05. 2019 13:48:09
Status i police

Der er ekstrem travlhed i police da kunderne som skal fornyes, kunder der nytegnes og alt det imellem skal håndteres. Det er derfor kun muligt – i enkelte tilfælde – at ringe eller gå ind til police – de foretrækker i sender mail med kundenummer og navn i emnelinen.

Police afslører snart et forbedret betalingssystem herunder BS, det hører i nærmere om. For en sikkerheds skyld og for ikke at belaste police yderligt, begynder vi nu at tegne i kraft 01.03.2020


december 05. 2019 13:47:39
Status i skade

I skade er der også meget travlhed, hvor de kæmper med at auto ligger lidt højere i skader, end den plejer, ellers er de uberørt af situation.


december 05. 2019 13:46:15
Søgefunktion på intra

Vi kan se helt ned på brugerniveau hvem og hvor meget INTRA bruges og det glæder os flere og flere logger på dagligt for at følge med. Vi har tilkøbt søgefunktion, hvorfor det bliver nemmere at finde gamle nyheder i den nærmeste fremtid.


december 05. 2019 13:10:45
Q2 vinder af reference konkurrencen

Martin Hansen, som er indtegnet af Finn Nielsen, blev den heldige, der vandt et års gratis bilforsikring 🚙

Link til at anbefale referencer. klik her>>


november 29. 2019 12:41:33
Salgskonkurrence Dublin

Salgskonkurrencen er blevet opdateret.

Se den nye placering i salgskonkurrencen ved at klikke her>>


november 25. 2019 09:00:57
Kunde til skade

Har du en kunde på mail, eller i telefonen der skal der skal snakke med skadeafdelingen, om det er enten på mail eller via telefonen, har vi oprettet en procedure for det.

Se den nye procedure ved at klikke her>>


november 22. 2019 11:58:57
Ny procedure for søgesager

I forbindelse med der sendes en sag fra UW-formularen til UW er det vigtigt i uploader dokumentet med søgesagen under kunden. Ellers risikerer du sagen kører frem og tilbage indtil du har gjort det rigtigt. Det kan i værste tilfælde betyde at kundens forsikringer ikke kan overtages til det lovede tidspunkt.

Se den nye procedure ved at klikke her>>


november 15. 2019 14:32:31
Sidste frist for tilmelding til julefrokosten er d. 27. november, som bliver afholdt den 6. December

Til alle nye ansatte i PROSAM, samt de der stadig ikke har meldt jer til er det sidste frist den 27. november for tilmelding.

Arrangementet i DGI huset starter kl. 18 og slutter kl. 02. der er selvfølgelig fri mulighed for at fortsætte festen i byen herefter. Med til julefrokosten får vi velkomstdrink, julemenu, fri, øl, vand og vin samt et drinks klippekort, med 5 klip til drinks eller shots. Der kan udover det tildelte klippekort købes flere for 100 kr. stk. samt hele flasker snaps til 400 kr. Derudover vil der være DJ og liveband.

Se hele indbydelsen ved at klikke her>>


november 14. 2019 20:54:26
Bemærk at i skal delvis konventerer
 på ulykke

Bemærk at i skal delvis konventerne på ulykke for police arbejder med sagen. Herudover markere tilbuddet som afventer – alt meldt ud tidligere. Dog bemærker vi at der ikke er noget delvist konverteret eller i har glemt det.

Se hele beskeden ved at klikke her>>


november 11. 2019 10:38:11
Robinsonliste kvartalsliste pr. 01.10-2019
Der er kommet en ny version af robinsonlisten, så det nu er nemmere at søge på postnummer.

Se den nye liste ved at klikke her>>


november 06. 2019 14:27:54
Udspecificeret rabat regler:
Vi har lavet et eksempel på udspecificeret rabat regler, så det bliver nemmere at forstå


november 06. 2019 10:36:41
2. rykker for selvrisiko:
Det er vigtigt, at understrege, at assurandøren IKKE kan lave aftale med kunden om afdragsordning på selvrisikoen eller slette rykkergebyrerne. Assurandøren skal i den forbindelse henvise kunden til at tale med os i skade.


oktober 30. 2019 12:31:34
Nytegning pr. 01.02.2019
Fra idag nytegner vi til tidligst 01.02.2020. Vi arbejder stadig stenhårdt på at få vores tarif godkendt til straks ikraft. Jeg ved det kan give ekstra opgaver, men den følelser sidder vi også med. Vi trøster os dog med, at vi nok skal komme i land.


oktober 28. 2019 14:02:51
Robinsonliste kvartalsliste pr. 01.10-2019
Robinsonlisten er lagt op under menuen almen information.

Kom direkte til listen ved at klikke her>>


oktober 28. 2019 11:11:22
Opdateret telefonliste
Telefonlisten er opdateret med nye medarbejdere.

Se telefonlisten ved at klikke her >>


oktober 28. 2019 08:42:31
Kundeservice og policeændring
Der er lavet et nyt menupunkt “KUNDESERVICE” under dette punkt vil der komme relateret underpunkter som policeændring. Hvis en kunde vil have ændringer til en police skal de have det skrifteligt fra en kunde. Det kan være en sms hvor kundens nummer fremgår, en mail eller skærmprint fra Facebook hvor kundens navn fremgår.

Se proceduren policeændring ved at klikke her >>


oktober 23. 2019 14:01:22
link så du kan komme tilbage til forsiden på intra
Under menuerne i venstre side, er der kommen et link der hedder FORSIDE, så kan du altid kan komme tilbage til forsiden uanset hvor du befinder dig på intra.


oktober 23. 2019 10:42:45
Prissætning på Schæferhund, da den ikke findes i tariffen
Under tillæg til tarif og acceptregler ligger den nu prissætning for schæferhund på hundesyge.

Se prisen ved at klikke her >>


oktober 22. 2019 19:15:52
Tillæg til tarif og acceptregler
Vi har lavet en menu hvor der løbende vil komme tillæg til tarif og acceptregler

Se de nye tillæg ved at klikke her >>


oktober 22. 2019 09:17:10
Kontakt til ansvarsområder
Vi har lavet en kontaktliste med ansvarsområder, så det bliver nemmere at komme til den rigtige ansvarlig og få det rigtige svar på det spørgsmål der måtte være.

Se kontaktlisten til ansvarsområder ved at klikke her >>


oktober 21. 2019 12:12:34
Binderskifte
Vi har opdateret menupunktet binderskifte. “Du skal bruge krone feltet når du regulere præmien”

Se ændringen ved at klikke her >>


oktober 09. 2019 10:42:56
Personalehåndbog
Vi har opdateret og lagt den nye personalehåndbog op her på intra.

Se personalehåndbogen ved at klikke her >>


oktober 03. 2019 16:55:25
FAQ Binderskifte
Vi har opdateret FAQ binnderskife under menuen almen information.

Se hvordan du forsikringsforslag, ved at klikke her >>


oktober 03. 2019 09:30:20
FAQ Binderskifte
Vi har opdateret menuen almen information.

Se hvordan du forsikringsforslag, ved at klikke her >>


oktober 01. 2019 09:27:21
Vi har sendt nyhedsbrev ud vedr. binderskifte
Vi har i går aftes sendt et brev ud til 600 af vores kunder med information omkring binderskifte.

Se nyhedsmailen, ved at klikke her >>


september 28. 2019 16:07:32
FAQ Binderskifte
Vi har opdateret menuen almen information.

Se hvordan du tegner forsikringer igen, ved at klikke her >>


september 13. 2019 12:07:45
DUBLIN SALGSKONKURRENCE
Vi har opdateret salgskonkurrencen om at vinde den fede tur til Dublin.

Se de opdateret resultater ved at klikke her >>


august 26. 2019 12:07:45
DUBLIN SALGSKONKURRENCE
Salgskonkurrencen om at vinde den fede tur til Dublin er nu igang.

Se salgskonkurrencen ved at klikke her >>